domingo, 11 de marzo de 2012

Avaluació del tercer tema

Aquest tercer tema m'ha paregut bé, he après coses que no sabia com totes les utilitzacions diàries que tenim gràcies a l'investigació espacial.
També m'han agradat molt els vídeos de la discusió de l'arribada a la lluna, sobretot el de la etb, que m'ha paregut molt aclaridor i entretingut.
A l'igual que el tema anterior, he hagut de correr per acabar de fer-ho tot a temps però això ha estat culpa de que no m'he organitzat com tocava.
Pense que ja hem tractat molt el tema de les pseudociències, és un tema delicat i que està en molts llocs... com en la nostra vida diària. 
En la meua búsqueda d'informació sobre aquestes pseudociències, he vist algunes coses que no m'han agradat, com que l'homeopatia és una d'elles. La veritat és que amb això no estic d'acord en absolut. En temes mèdics, la psicologia fa molt i no crec que eixe siga un argument per qualificar l'homeopatia de pseudociència.
Alhora, he tingut discusions internes per allò de l'arribada a la lluna. He aprés que l'humà sí va arribar a la lluna, cosa que no tenia per a res clara.
En general, m'he cansat també de treballar tant sobre l'Univers i l'investigació espacial i el blog m'ha donat algun problema de més (com en l'entrada del Mercury-Redstone 2, que no sé arreglar).

No hay comentarios:

Publicar un comentario