miércoles, 7 de marzo de 2012

Avaluació de la segona unitat

En general, aquest tema m'ha paregut interessat. Pense que he après coses que no sabia i he corroborat coses que ja pensava.
Després de molt de pensar, llegir i rellegir els textos que Manuel havia adjuntat a l'aula virtual, vaig elegir treballar sobre la tercera pregunta: 'pot la ciència respondre qualsevol pregunta?'. En un principi volia fer un video amb veu en off on explicara que la ciència no pot respondre totes les preguntes però amés, amb les preguntes que sí pot contestar, presenta uns límits que paren un poc l'activitat científica... finalment, per evident falta de temps, vaig decantar-me per fer un Prezi. Mai havia treballat amb aquest programa i les possibilitats que té m'encantaren a l'igual que em marejaren. 
Els textos adjuntats a l'aula virtual m'agradaren i m'ajudaren molt també.
Encara així, haguera disfrutat més fent el tema si no hagués tingut una pressió impressionant perquè no em donava temps a acabar. 
Per això, Manuel, te demane, que en la pròxima avaluació fiques un calendari fixe, i així no ens ho deixarem tot per al final perquè... no ens enganyem... si no hi ha obligació però sí altres coses a fer... es va deixant tot fins el final.
Com a conclusió, el Prezi m'ha al·lucinat... aquestes noves tecnologies...

No hay comentarios:

Publicar un comentario