domingo, 13 de noviembre de 2011

Valoració de la primera unitat

 Després de fer aquesta primera unitat, senc que sóc conscient de que la ciència realment m'agrada. Mai havia parlat i reflexionat tant sobre aquest tema i m'ha paregut molt interessant. He aprés coses sobre la ciència que no coneixia abans, conceptes com la ciència bàsica i l'aplicada, i també la estreta relació que existeix, per exemple, entre ciència, societat i història. 
Aquest treball m'ha ajudat a entendre millor la feina dels científics i la ciència en sí i a reflexionar el perquè de moltes coses. Coses que ja sabia però que no havia pensat sobre elles i coses que desconeixia.
Els vídeos m'han agradat molt, amés. M'ha paregut que expliquen i resumeixen molt bé el que volen dir. Amb els dos últims, en concret, m'he quedat 'bocabadada' i m'han servit, també, per donar-me compte de que havia entés el que havia treballat.
Això del blog m'agrada. 
És un treball que requerix temps, però que al fer-ho et quedes satisfeta.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario